Updates

Hey guys, so I have something to tell...
I created a tumblr, I mean, I already had one but it was for inspirational stuff more than anything else. Recently I decided I would create another with the purpose of being a blog like this one but with more variety of contents like my photography and random texts. That decision was mostly due to the simplicity Tumblr offers when it comes to publishing tools.

I must let clear though, that this decision will not affect this blog! I'll still post my work here (illustrations), but more things will be posted there.

So, if you have a tumblr as well, feel free to drop by:

Tumblr/Blog

Inspirational Tumblr


Olá pessoal, tenho algo a dizer...
Eu criei um Tumblr, na verdade, eu já tinha um, mas o foco dele era de "artes que me inspiravam", então eu decidi que criaria outro com o propósito de ser o um blog como este, mas com mais variedade de conteúdo, como fotografia e textos randômicos. Essa decisão se deve ao fato de eu achar as ferramentas de publicação do Tumblr mais variadas e mais fáceis.

Quero deixar claro, no entanto, que isso não afetará esse blog! Eu continuarei postando aqui (ilustrações), mas mais conteúdo será postado lá.

Então, se você tiver um tumblr também sinta-se a vontade para dar uma olhada:

Tumblr/Blog

Tumblr de inspirações

Bonjour le monde, j'ai quelque chose à dire...
J'ai créée un Tumblr. Bien, je déjà eu un, mais il a été pour publier l'art que m'inspire. Donc, j'ai decidée de creer d'autre avec l'objetif d'être mon blog (comme ce ici). Cette décision a été firmé parce que je pense que les outils de publication du Tumblr sont plus simple que du blogger.

Je dois laisse clair que ça décision ne vais pas changer quelque chose ici! Je vais continuer a poster contenu ici, mais plus contenu (fotographie et textes imbéciles) sera poster dans le Tumblr...

Donc, si vous avez un Tumbr aussi n'hesitez pas:

Tumblr/Blog

Tumblr d'inspiration

-----------

I'm sorry for grammatical errors!
Excusez-moi pour les erreurs grammaticales!

Um comentário:

  1. Este comentário foi removido por um administrador do blog.

    ResponderExcluir